bedava bitcoin kazan yol haritam.

roadmap

Bitcoin’in fiyatının artması ile birlikte diğer alternatif coinlerin de fiyatları oldukça arttı. Özellikle milyarlarca adet üretilip neredeyse sonsuz olacak olan değersiz coinlerin fiyatları da arttı.

Bu artışlar sonucu birikimlerimin hepsini tek bir yerde cloud mining yaptığım eobot’ta toplamaya karar verdim. Kazandıklarımı paraya çevirdikten sonra TL olarak almanın pek te iyi olmadığını düşünmeye başladım. Coin olarak tutsaydım durduğu yerde yine kazandıracaktı. Ya herro ya merro diyip, yeni elime geçen coinlerimi eobot’a atıp orada tutmaya karar verdim. Eobot şimdilik tek sığınağım olacak, en az 1 yıl birikimlerimi burada toplayıp aynı zamanda mining yapmak istiyorum.

Zaten eobot, cüzdan, mining ve exchange hizmeti veriyor. Aldığınız veya kredi kartıyla yatırdığınız paraları istediğiniz coinlere çevirebiliyorsunuz. Coinleri kendi aralarında da çevirebiliyorsunuz. Tabi eobot bu işlem için komisyon alıyor.

Gelelim faucet.cloud’a, site oldukça sık kapanıp açılmaya başladı. Kapalı kaldığı süre zarfındaki kazançları üyelerine yansıtmamaya başladı. Zaten başından beri sallantıda olan siteden ümidimi kestim. Aylar sonra bakıp bir kazanç varsa, eobot’a çekmeye karar verdim.

Adbtc, tam gazla devam etmekte. Şuana kadar dişe dokunur rakamlar kazandığımız tek site oldu. Buradaki kazançlarımı da eobot’a aktarıp orada biriktiricem. Bu sitede olmasa piyasada dandik tıkla-kazan sitelerinin eline düşücez. Tabi bu arada adbtc kadar avantajlı bir tıkla-kazan sitesi bulabilirsem onu da tanıtırım.

Faucethub, adı üstünde faucet olduğunu biliyoruz fakat çok zahmetli gelmeye başladı. Siteleri gezerken adblock’u kapatıp, açılan reklamları kapatıp, chaptaları doldurup, açılan reklam sitesininde chaptasını doldurup satoshi kazanmak oldukça zorlayıcı. Fakat yılmak yok, piyasadan ne kadar çok satohsi toplarsak ileride o satoshiler bize dolar olarak geri dönecek. Şuana kadar adbtc gibi kazandırmadı. Ama ileride ne olur belli olmaz.

Coinpot, adbtc’den sonra en çok ödeme aldığım tek microwallet ve faucet sitesi. Coinler arası exchange işlemi bunda da var. Kesinlikle yapmadığı bir ödeme yok. Havada param kalmadı. Coinpot kesinlikle emek isteyen bir site fakat diğer faucetler gibi özellikle faucethub gibi değil. Kendi belirli siteleri sayesinde gireceğimiz adresler hep aynı, her gün saat’te 1 kere girip toplayıp çıkıyoruz. Bu sitede kazandıklarımı dogecoin’e çevirip, dogecoin olarak eobot hesabıma çekmeye başlıyorum. Eobot’a aktardığım dogecoinlerimi önce GHS4.0 alarak değerlendiricem. Ardından bazı kazançlarımı da yükseleceğini düşündüğüm kafamdaki coinlere çevirip beklerim. Eobot’un incelemesini yapmıştık, onu daha da genişletip yakın bir zamanda yayınlarım.

Coinpottan 3 günde bir dogecoin olarak ödeme alıyordum. Fakat şimdi coinlerin fiyatının artması ile dogecoin’in de fiyatı aşırı arttı. Bu adapte sürecinde 3 günde olmasada 4 günde bir kere tekrar ödeme alırsınız. Ben abartıp her 30 dk ‘da bir coinpot sitelerini gezip topluyorum, bu sayede 3 bazen 2 günde bir ödeme alabiliyorum. Bazen coinlerin bu artışları işe çok yarıyor. Bitcoin arttığında topladığım bitcoinleri doge’ye hemen çevirip daha fazla doge elde etmiş oluyorum. Tabi dogecoin yükseldiği için artık tam tersi, çevirdiğim bitcoinler yeterli sayıda dogecoin vermiyor. 1-2 gün daha toplamak gerekiyor.

Sonuç olarak, eobot’u kullanmaya başladım. Artık bütün kazançlarımı buraya atıyorum. Çok fazla para kazanamasamda coinlerin yükselişi ve cloud mining ile durduğu yerde kendini katlayacaklarına inanıyorum.

Hepinize bol kazançlar…

Yorum bırakın